Uppdatering som man säger.

Eftersom jag inte har skrivit här på ett tag så kommer här en summering av vad som har hänt på senaste:

  • Jag, Pettan och min klasskamrat var med i ett äkta knivslagsmål i lördags. Det rapporterades om det på (lokala) nyheterna. Boven blev fångad, allt är frid och fröjd.
  • I måndags var jag på årets första och tidernas sämsta föreläsning.
  • Igår lagades det hemmagjord sushi för en hel armé här i mitt hus. Tur att jag äger en militärkille som kan äta jättemycket mat! HAN ÄR ETT FETTO NÄMLIGEN (skämta ba).
  • Min mobbelicious (mobiltelefon) är död och åter död. VARFÖR?
  • Jag hittade gamla avsnitt av "Bullen" från Martin Timell-tiden på svtplay idag. GUD VAD KUL DET VAR! Jag har även kollat på rapport och aktuellt från maj -92. Också intressant.

Det var det. Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0