Spadag.

Idag åkte jag och Pettan till IKSU spa för att slappa en hel dag. Innan vi kom dit körde vi dock först fast i en snöhög med bilen, sedan kom vi lös och åkte ungefär 2 minuter till och fick då bensinstopp in the middle of nowhere och vi ba: "OMG VI KOMMER MISSA VÅRAN FANTASTISKA DUOBEHANDLINGSTID MED MASSAGE OCH HEMLIGT MYSTISKT OLJEBAD, ÅH NEJ!!!". Men det gjorde vi inte för pappa Owe kom och räddade oss. TUR!

När vi kom in i det hemliga oljebadsrummet sa massagetanten ba: "Vilken mystisk olja vill du välja? Avslappnande, utrensande, hudåtstramande eller neutral?" och jag ba: "Hmm, utrensande!". Hon ba: "Ba såru vet så kan man bli yr i skallen av den och känna sig illamående och kissnödig, men det är inte farligt!". Coolt, tänkte jag och hoppade i plurret. Det var trevligt men jag blev inte nödig som jag hade hoppats på.

Sen fick vi massage, sen var vi i en solsimulator (OBS! Program: Mauritsius, 28 grader, inga moln), sen badade vi bastu (OBS! Två olika sorter, vanlig och ång), sen badade vi pool (OBS! Mycket klor, det gjorde ont att titta under vattnet), sen fikade vi, sen solade jag solarium, sen badade vi bubbelpool och sen låg vi på en vattensäng som var en massagesäng som var trevlig. Den sprutade hårda strålar i ryggen på en så man ba: "Ååh".



Här är en bild på IKSU spa. Toppenkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0