Nurd.

Jag har fallit tillbaka i mitt ungdomliga jag den här veckan. Det vill säga, jag har börjat hata jättemånga saker och går runt och stör mig på saker och människor. T.ex:

  • Jag HATAR folk som låtsas vara smarta på seminarier och använder "svåra" ord som dom inte ens vet hur man ska använda och som låtsas att dom kan någonting överhuvudtaget men man märker att dom inte har läst en enda rad i kursliteraturen.
  • Jag stör mig på den personen som varje dag lämnar sina bestick i diskhon i min korridor. HUR SVÅRT ÄRE ATT DISKA EN JÄVLA GAFFEL DÅ?!

Det var allt. Det var inte så mycket. Men jag hatar betydligt mer den här veckan än vanligtvis då jag hatar noll saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0