Mer Schlager åt folket!

Igår var jag och Niklas och Pettan på schlagerklubben. Det är för övrigt mitt nya favoritställe. Ingen annanstans skulle min önskning till DJ'n (Eric Saade - Manboy) gå igenom så lätt, och framförallt inte med ett "JA! BRA VAL!". Det var en trevlig kväll, och klimax nådde vi när jag och Pettan gjorde en karaokeduett till Roger Pontares När vindarna viskar mitt namn. Ja jävlar vilken succé!

Summan av kardemumman (töntuttryck) är att jag älskar schlager och längtar jättejättejättemycket till Melodifestivalen.


Niklas ser ut som en blandning mellan Orlando Bloom och Johnny Depp. Festligt!



Se vad kul det var!


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag tyckte din vän NIklas var lite lik Slade En...chillada?... nej, Echeverria (googla't´). Han är sångare i ett av mina favoritband. Snygg är han också...typ när han kammat sig.

2011-02-13 @ 16:58:09
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0