Limbokungen.

Igår pratade jag med en jättelång person. Jättejättejättelång! Jag var tvungen att fråga hur lång han var även fast han säkert tycker att det är irriterande att svara på samma fråga 532 gånger per dag, men han får skylla sig själv. Eller skylla på sina päron kanske som skapade honom så.

Hur som helst, han sa att han var 217 centimeter lång. TVÅHUNDRASJUTTON! Jag tänkte att han skojade med mig, men sen upptäckte jag att jag typ var tvungen att hoppa upp till hans öra för att han överhuvudtaget skulle höra vad jag sa på dansgolvet. Så nu tror jag inte att han skojade. Och jag är väldigt imponerad över detta.

Nu sitter jag och tänker på roliga saker som man skulle kunna göra med honom. Stänga in honom i en liten låda eller utmana honom i limbo till exempel. Det hade varit festligt minsann.

Nu ska jag titta på handboll, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0