Vi vänder på ett blad, ungefär som ni gör i era tidningar.

Helgen är över, och här sitter jag död och begraven. SKÄMTA BA! Jag har just kommit hem från biografen där jag såg en film tillsammans med ett korvgäng (fem coola killar). Filmen hette King's speech och var faktiskt otippat bra för att bara handla om en kung som stammar och ska hålla ett viktigt tal, typ.

Förövrigt, på tal om ingenting, så läste jag i den fantastiska lokala tidningen of mine (Västerbottenskuriren) att det ska bli typ minus 30 grader i veckan. Vad trevligt va? NOT! Tur för mig att jag är student och kan välja att inte gå ut överhuvudtaget, till skillnad från t.ex. Pettan som måste cykla till jobbet halv sju imorgon och sedan dessutom jobba utomhus hela dagen ungefär. HAHAHA! Ägd.

Nu ska jag vrida på elementet på max, sen gå och sova och drömma om det här:


Thailand, april 2010. Dä va fätt najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0