Plugghästen.

Idag har jag varit en jätteduktig student. Vanligtvis brukar jag inte vara det, så jag är ganska stolt över mig själv just idag. Jag gick till skolan innan 12.00. ÅÅÅH, VAD DUKTIGT! Hm. Kanske inte jätteduktigt, men med tanke på att jag inte brukar gå till skolan överhuvudtaget så var det duktigt.

Sen satte jag mig inte och fikade utan satte mig och pluggade i biblioteket. När jag var klar med att besvara ett antal frågor för dagens seminarie BESVARADE JAG FRÅGORNA FÖR NÄSTA SEMINARIE SOM INTE ÄR FÖRRÄN OM EN VECKA TYP! Oj oj oj. Det har aldrig hänt att jag varit klar med något i så god tid. Och inte nog med det!

Sedan hade jag seminarie i två timmar där jag lärde mig saker. När vi var klara var klockan 17.00 OCH DÅ GICK JAG TILL BIBBLAN IGEN OCH PLUGGADE IGEN!!!! Och detta gjorde jag trots att vi inte har tenta snart. Gud i min låda. Men vänta nu bara, det är inte slut än.

Nu är jag hemma och har ätit och kollat på halv åtta hos mig och diverse andra saker på tv OCH NU BÖRJADE JAG PLUGGA IGEN! Shit alltså, det finns ingen hejd på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0