Varför räddade inte Blondinbella mig?

Petter ligger och sover och jag lyssnar på vad han har för sig. Det låter som om han kräks inåt ungefär. Mycket märkligt.

På tal om att sova så drömde jag att jag var jagad av mexikanska infödingar inatt och att den enda som kunde rädda mig var Blondinbella (genom att investera i ett bolag som skulle hjälpa till att ta hem mig från Mexico, makes sense!), men hon svarade inte när jag ringde så jag blev nerpepprad med pilbågar och tillslut var jag alldeles ihålig men jag dog ändå inte. Allt slutade med att infödingarna sköt en orm på mig med ett jättelångt blåsrör, sen vaknade jag.

Vad betyder det, drömtydare out there?

 
Serious face - Trött face.
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0