JAG HATAR SVERIGE!

Alltså svenska folket, vad är det för fel på alla dessa människor som inte fattar hur man ska rösta i Idol? Ska det vara så svårt?!

Fel nummer 1: Att ens låta den där Elin vara med från första början, hon är SÄMST! Så fort jag ser henne vill jag dö (eh, nä nu överdrev jag lite men typ!). 

Fel nummer 2
: Att rösta hem Daniel. Den lilla söta pojken kan man inte ba rösta hem på det där viset.

Fel nummer 3
: Att Geir är kvar. ÅÅÅÅÅÅÅH! Kan folk ba sluta ringa och rösta på den gamle gubben som man inte vill kolla på? Vem är det som röstar på honom?! Sluta med det genast.

Fel nummer 4, det största felet av dem alla
: ATT INTE RÖSTA PÅ SIMON! JAG RÖSTADE TUSEN GÅNGER! HAN FICK INTE VARA MED FÖR ATT SVERIGE ÄR SÄMST OCH INTE FATTAR ATT HAN ÄR BRILJANT FÖR FAN! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag är så upprörd. Tur att han finns kvar på youtube iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0