En jättebra föreläsning... NOT!

Igår var jag på min sämsta föreläsning i livet. Den började med att det satt en liten gubbe på en stol längst fram i föreläsningssalen och sa: "Uuuuh. Jag har släpat mig hit idag. Jag har väääldigt ont i ryggen. Jag kan inte stå upp, men jag ska se hur länge jag orkar det här...".

Då känner man såhär: "JIPPI! JAG BLIR SÅ INSPIRERAD AV LIVET!!!".

Sedan fortsatte han att föreläsa med världens tråkigaste tonfall om organisationers uppbyggnad. Han lät hela tiden som han ville dö, och det ville jag också. För varje nytt område som han började prata om sa han: "Det här är spännande". Men det var det inte.

Mina anteckningar som jag lämnade den tre timma långa föreläsningen med var följande:

Mål och struktur = Spännande
Kultur = Också spännande
Makt = Väldigt spännande

För det var så han sa.


Kommentarer
Postat av: MallanB

Jag lovar dig, jag har varit pa en samre forelasning! Pa Handelshogskolan i Goteborg kan man fa hora att "sport, ja det kanske ni vet vad det ar, det ar ju ungefar synonymt med idrott." NAHA?! Och apropa kroken och Verre, ja, visst vore det trevligt om den var lite mer narvarande vid traning. Da skulle man bli biff igen...

2010-10-29 @ 17:12:26
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0