Dikt till födelsedagsbarn.

Här om dagen fyllde Johanna år, så jag skrev en dikt till henne på facebook som jag är väldigt nöjd över. Därför delar jag med mig av den även här. Hör, och häpna!

Kära Svin,
Johanna Kallin.

Idag är dagen då du fyller år,
jag hoppas att du inte har något sår
Eller sveda, eksem eller annan klåda
I så fall får du önska dig en liten sjukvårdslåda

Hoppas din dag kommer falla dig i smaken
och att du inte fått någon hemsk sjukdom i baken.
T.ex hemorrojder.
Mitt namn är ej Froider.

GRATTIS JONIZ 22 BAST!!!!!!!!!!!
Önskar Jessica (alltså EJ Froider)

Slut.



Kommentarer
Postat av: Fali

Bättre en hemmoroyd i baken

än inget liv alls!

2010-11-25 @ 18:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0