Glad jul!

NU ÄR DET JUL HÄR I MITT HUS!

Dåliga saker 1 december 2010:

>
Jag har ätit upp fem chokladbitar i förväg i min chokladkalender så nu måste jag vänta ända tills 6:e innan jag får käka igen!
> Studentekonomi suger i juletider (och även andra tider, men mest nu).
> Jag har tenta nästa vecka och det är tråkigt.
> Jag har städvecka i korridoren nästa vecka och det är också tråkigt.

Bra saker 1 december 2010:
>
Man kan köpa 3 liter julmust för 14 spänn (inklusive pant) på ICA Berghem! YEEEEES!!!!
> Julkalendern har börjat på TV. Jag har inte sett första avsnittet men jag ska snart görne.
> Allt är kul på jul.


Kommentarer
Postat av: Fali

Om du får julmusten så billigt borde du satsa på att blanda lite JulleMulle! Det är grogg av gin och julmust. Låter äckligt, men är gott!

2010-12-02 @ 17:26:25
Postat av: Slemmet

Jamen har du tänkt på att gin kostar flera hundra?

2010-12-02 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0